Accueil»Okategoriserad»Vi söker 2 st nya medarbetare

Vi söker 2 st nya medarbetare

Customer Service and Financial Assistant

Administrativ assistent
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Kvalifikationer
Meriterande utbildning: Gymnasial utbildning inom företagsekonomi, handel och administration
Meriterande kompetenser: Pyramid affärssystem, telefonväxelvana
Språk, krav: engelska, svenska
Meriterande: danska
Om jobbet
Vygon är en av världens ledande leverantörer av medicinsk utrustning och finns representerat i alla världsdelar varav i Sverige sedan 1999. Till vårt Nordiska
huvudkontor i Skellefteå söker vi nu en kundorder- och ekonomiadministratör. Arbetsuppgifterna innefattar att för vårt svenska och danska bolag administrera;
orderläggning, leverantörsreskontra, kundfakturor, statistik, in- och utbetalningar och övrigt förekommande arbetsuppgifter inom ekonomiavdelningen samt vara
den övriga organisationen behjälplig med administrativa sysslor.
Arbetsplatsen har en familjär känsla och arbetar mycket serviceinriktat. För att trivas i teamet och med arbetsuppgifterna, krävs att du är prestigelös i kontakten
med andra, såväl internt som externt. På Vygon backar vi upp varandra vid arbetstoppar och frånvaro och värdesätter att du är en social och utåtriktad person som
har lätt att samarbeta med andra.
Erfarenhet av det danska språket i tal och skrift är meriterande.
Vi använder affärssystemet Pyramid och Office 365. Koncernspråket är engelska.
I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och motivering för tjänsten. I din ansökan ber vi dig bifoga ett personligt brev där
du motiverar varför just du är intresserad av tjänsten.
Sista ansökningsdag är den 29/4 2022, men då urval och intervjuer sker löpande, kan tjänsten komma att tillsättas tidigare.
Välkommen med din ansökan.
Om anställningen
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Vid intresse kontakta: Marie Aronsson, Nordic Financial Manager
marie.aronsson@vygon.se

 

Medarbetare Supply Chain/Logistik

Inköpsassistent
Omfattning: Deltid
Varaktighet: 6 månader eller längre
Kvalifikationer
Språk, krav: engelska, svenska
Meriterande: danska, norska, finska
Om jobbet
Vygon är en av världens ledande leverantörer av medicinsk utrustning och finns representerat i alla världsdelar varav i Sverige sedan 1999. Till vårt Nordiska
huvudkontor i Skellefteå söker vi nu en medarbetare inom Supply Chain. Arbetsuppgifterna innefattar att för vårt svenska bolag hantera in- och utleverans av varor,
boka frakt, administration av lagertransaktioner i affärssystemet, kontakt med logistikpartner, handlägga reklamationer m.m.
Arbetsplatsen har en familjär känsla och arbetar mycket serviceinriktat. För att trivas i teamet och med arbetsuppgifterna, krävs att du är prestigelös i kontakten
med andra, såväl internt som externt. På Vygon backar vi upp varandra vid arbetstoppar och frånvaro och värdesätter att du är en social och utåtriktad person som
har lätt att samarbeta med andra.
Tjänsten är för närvarande ett vikariat på 90%. Arbetstiderna är till viss del flexibla vilket kan passa aktiva idrottare.
Som person är du noggrann, lösningsorienterad och analytisk.
Vi använder affärssystemet Pyramid och Office 365. Koncernspråket är engelska.
I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och motivering för tjänsten. I din ansökan ber vi dig bifoga ett personligt brev där
du motiverar varför just du är intresserad av tjänsten.
Sista ansökningsdag är den 29/4 2022, men då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas tidigare.
Välkommen med din ansökan.
Om anställningen
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Mejla din ansökan till
anette.hood@vygon.se